OPROEP: MORGEN LIEVER GEEN PUBLIEK BIJ WEDSTRIJDEN
Vanavond heeft de regering weer nieuwe maatregelen afgekondigd om het coronavirus onder controle te krijgen. Vanaf zaterdag 13 november mag er geen publiek meer aanwezig zijn bij amateursport en professionele sport.
Daarbij deed onze minister-president een dringende oproep. Rutte: β€œVraag jezelf af: welk extra stapje kan ik nog zetten? Het maakt niet uit of dat op het werk is, op school, in de winkel of thuis. Maatregelen werken alleen als we allemaal meedoen. Iedereen kan zijn steentje bijdragen.”
In het kader van allemaal je steentje bijdragen, willen we alle leden en ouders/verzorgers vragen om morgen goed bij jezelf te raden te gaan of het nu echt nodig is om als publiek bij de wedstrijden te gaan kijken. Graag willen we dit dan ook met klem afraden. We hopen dat iedereen hier gehoor aan geeft.
Bedankt namens het bestuur.
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en staan

Mis geen SVI nieuws!