Voor bezoekende verenigingen

• Publiek bij wedstrijden is niet toegestaan bij SVI. Enkel ouders die kinderen tot en met 17 jaar vervoeren (teambegeleiding) zijn uitgezonderd.
  • Bij binnenkomst is het voor teambegeleiding verplicht om je te registreren, dit kan via de QR code of het intekenformulier die op de tafel bij binnenkomst ligt. Spelers en coach staan al in het Digitaal Wedstrijd Formulier.
  • Houd u aan de regels van de sporthal. Volg de bewegwijzering die is aangebracht in de sporthal en kantine.
  • Teams moeten bij binnenkomst in de wachtruimte plaatsnemen. Deze wachtruimte is bij binnenkomst direct rechts (voorheen sportkantine). Zodra een veld beschikbaar is, worden de betreffende teams door de zaalwacht verder begeleid. Loop niet zelf de zaal in en volg de instructies van de zaalwacht op!
  • Kom niet te vroeg naar de sporthal, houd de 30 minuten van de NeVoBo aan. Kom dus niet eerder.
  • Maak bij het wisselen van speelhelft de spelersbank schoon. Hiervoor worden door SVI schoonmaakmiddelen beschikbaar gesteld.
  • De kleedkamers zijn gesloten om doorstroming van teams, tussen de wedstrijden, te bevorderen. Kom in sport tenue naar de wedstrijd en douche thuis, blijf niet hangen!
  • Vervoer naar wedstrijden; personen boven de 13 jaar uit een verschillend huishouden in dezelfde auto is het advies een mondkapje te dragen.
  • Tip: Moet u nog boodschappen doen? Wij hebben diverse supermarkten om de hoek, maak van de nood een deugd!!
  • Heeft u vragen of opmerkingen, stel deze via de mail: corona@svivolleybal.nl. We proberen zo snel mogelijk antwoord te geven.
terug naar corona informatie