Sluit je aan bij de recreatie

Vind je sporten in teamverband gezellig, maar wil je niet de verplichtingen van iedere week een competitiewedstrijd? Dan is recreatief volleybal bij SVI Volleybal misschien wel iets voor jou!

SVI recreatievolleybal bestaat op dit moment uit 7 teams met in totaal ongeveer 100 leden. De leeftijd loopt uiteen van begin 30 tot in de 70 jaar. Wat we vooral belangrijk vinden is: sportiviteit, ontspannenheid en gezelligheid.

Wat kunnen we je bieden?

- anderhalf uur sporten op een doordeweekse avond;
- aantrekkelijke trainingstijd;
- een leuke, enthousiaste onderlinge sfeer;
- goede warming-up/training gevolgd door onderlinge een partij spelen;
- enkele keren per jaar een eigen recreatietoernooi.

De leden vervullen hun β€œeigen” vrijwilligerstaken, welke nodig zijn om op recreatieve wijze te volleyballen. Dit doen we onder en samen met het bestuur van SVI. Als je dat leuk vindt, kun je daarnaast nog meer vrijwilligerstaken voor de vereniging oppakken.

Kom gerust eens een avond kijken of - nog beter - een keer meespelen.

Je kunt 3 keer gratis meedoen, voor je beslist of volleybal bij SVI iets voor je is.

Wil je meer weten, neem contact op met: teamindeling.recreatie@svivolleybal.nl

We spammen niet! Ongeveer 1 keer per maand sturen wij een mail πŸ™‚