Voor trainers, coaches en aanvoerders

• Ouders zijn bij trainingen niet meer toegestaan als publiek. Neem deze regels in acht en spreek elkaar hier ook op aan.
  • Bij thuiswedstrijden is enkel teambegeleiding van de tegenpartij welkom. Publiek en ouders van het thuis spelende team niet. Neem deze regels in acht en spreek elkaar hier ook op aan.
  • Het dringende advies is om in publieke ruimtes een mondkapje te dragen. Dit advies neemt SVI over en vraagt iedereen hier gehoor aan te geven. Zodra spelers het veld betreden om de wedstrijd te starten, mag het mondkapje weer worden afgezet.
  • Zorg ervoor dat het DWF voorafgaande aan de wedstrijd al is ingevuld. Deze dient ook als informatie voor de GGD indien er Corona wordt vastgesteld.
  • Komt een team in de problemen, omdat meerdere spelers in quarantaine moeten en er geen volwaardig team opgesteld kan worden, neem dan contact op met de TC om dit te melden bij de NeVoBo.
  • Indien de 1,5 meter afstand niet kan worden gewaarborgd bij de reservebank, is het bij uitzondering toegestaan dat teamofficials en wisselspelers plaatsnemen op stoelen of een extra wisselbank.
  • Maak bij het wisselen van speelhelft de spelersbank schoon. Hiervoor worden door SVI schoonmaakmiddelen beschikbaar gesteld. Voor trainingen en uitwedstrijden heeft ieder team een eigen schoonmaakspray en theedoek gekregen.
  • Vergeet niet om het gebruikte materiaal (waaronder de ballen) schoon te maken en de schoonmaakmiddelen bij de ballentas te houden. Denk hierbij ook aan de tellerstafel en de scheidsrechterstoel.
  • Tellers: max 1 per wedstrijd in verband met 1,5 m regel.
  • Vervoer naar wedstrijden; personen boven de 13 jaar uit een verschillend huishouden in dezelfde auto is het advies een mondkapje te dragen.
  • Check voordat je naar een uitwedstrijd gaat de website van de vereniging voor de meest recente informatie en de daar geldende regels.
terug naar corona informatie

Mis geen SVI nieuws!