De volleybalvereniging van Zwolle Zuid, voor iedereen: van jong tot oud!

Wij zijn Samen SVI, dé volleybalvereniging van Zwolle Zuid voor iedereen van jong tot oud. In onze vereniging wordt verenigingsbreed gezelligheid en binding ervaren, zowel binnen teams als tussen teams. Iedereen kan volleyballen op zijn eigen gewenste niveau en er zijn altijd mogelijkheden voor doorstroming en opleiding. De pijlers waarop onze vereniging bouwt zijn: voldoende vrijwilligers, een stabiele financiële situatie, een goede accommodatie en optimale communicatie.

1. Dé volleybalvereniging van Zwolle Zuid voor iedereen van jong tot oud.

We hebben een volleybalaanbod voor iedereen van jong tot oud, voor verschillende doelgroepen en op verschillende speelniveaus en spelvarianten, verbonden aan volleybal.

2. Verenigingsbreed gezelligheid en binding, zowel binnen teams als tussen teams.

Binnen SVI voelen we clubbinding, naast teambinding, gezelligheid en respect voor elkaar. Leden kiezen bewust om te komen spelen bij SVI, niet bij een bepaald team. Binnen SVI Volleybal is het vanzelfsprekend dat je meer doet dan alleen spelen en trainen. Ieder lid en/of ouder van lid van de vereniging draagt zijn of haar steentje bij door het doen van vrijwilligerstaken en -activiteiten die voor het draaiende houden van de vereniging noodzakelijk en wenselijk zijn. We hebben trainers, coaches, scheidsrechters en kaderleden vanuit alle lagen van de vereniging.

3. Iedereen volleybalt op eigen gewenst niveau.

We streven binnen SVI met onze eerste competitieteams naar het hoogst haalbare niveau, met daaronder een zorgvuldige opbouw van andere competitieteams die bijdraagt aan het handhaven van en doorstromen tot dit niveau. Daarvoor beschikken we over voldoende trainers die passen bij het niveau van het team dat ze training geven en die zowel aandacht hebben voor de ontwikkeling van het team als haar individuele spelers.

4. Optimale opleiding en doorstroming binnen de gehele vereniging.

SVI ziet graag dat er doorstroming binnen de jeugd, van jeugd naar senioren en tussen senioren en recreanten is. Mensen blijven bij SVI spelen. Zo zijn er mogelijkheden om kennis te maken via recreatie, met de mogelijkheid om ook dan door te stromen naar competitie en zijn er mogelijkheden voor competitie spelende leden om door te stromen naar passende recreatieteams, wanneer zij willen stoppen met competitie spelen.

Klik hier om de hele 'stip op de horizon' te lezen