Ondersteun SVI

Sponsor worden bij SVI Volleybal betekent investeren in een gezonde vereniging waar sportiviteit, gezelligheid en samen één zijn voorop staan.

Wij zijn met ruim 400 leden de grootste volleybalclub in Zwolle en omgeving.

Om onze vereniging daadkrachtig en draagkrachtig te houden, zijn wij mede afhankelijk van sponsors. Sponsoren van SVI Volleybal is aantrekkelijk omdat de vereniging regionaal actief is. Hierdoor kan SVI een bijdrage leveren aan de naamsbekendheid van uw bedrijf in de regio. Maar belangrijker is dat u als sponsor bijdraagt aan het laten sporten van jong en oud en zo maatschappelijk uw steentje kan bijdragen.

SVI Volleybal zou nergens zijn zonder de steun van onze sponsors! Steunt u ook onze sponsoren:

Ondersteun SVI volleybal en word Sponsor!

Heeft u interesse in een sponsorsamenwerking of kent u mensen/bedrijven die hier mogelijk in geïnteresseerd zijn? Wij hebben diverse mogelijkheden om samen te werken.

Neem dan contact op door een mail te sturen naar sponsorcommissie@svivolleybal.nl

Club van 100

Een specifieke en laagdrempelige manier van sponsoring die wij aanbieden is onze Club van 100. Voor meer informatie, kijk op Club van 100.

Sponsorkliks

Wil je graag winkelen vanuit je luie stoel en tegelijk SVI Volleybal sponsoren? Dus twee vliegen in een klap? Door op het logo te klikken kom je op de Sponsorklik-pagina en kan de vereniging geld verdienen aan jouw aankoop.

Kost je niets extra en wij zijn ermee geholpen.