Samen zijn wij SVI

Een sportclub kan niet zonder vrijwilligers. Binnen onze vereniging zijn vrijwilligers op allerlei gebieden nodig. Denk eens aan training geven, coachen en wedstrijden fluiten, maar ook aan het organiseren van toernooien of acties, de ledenadministratie of website bijhouden of een bestuursfunctie. Binnen de vereniging bestaan dus veel verschillende taken.

Onze visie voor de toekomst van SVI wat betreft vrijwilligers:

Er zijn duidelijke afspraken wat het betekent om te spelen bij SVI en dat is meer dan alleen volleyballen met en binnen je eigen team. Het is binnen SVI Volleybal vanzelfsprekend dat je meer doet dan alleen spelen en trainen. Ieder lid en/of ouder van lid van de vereniging draagt zijn of haar steentje bij door het doen van vrijwilligerstaken en -activiteiten die voor het draaiende houden van de vereniging noodzakelijk en wenselijk zijn.

Bij de jeugd en haar ouders besteden we zo vroeg mogelijk aandacht aan het verenigingsleven. De jeugd en haar ouders weten dat er meer nodig is om te kunnen spelen en trainen en het is voor hen vanzelfsprekend dat je daar aan bijdraagt.

Taakie

Sinds het seizoen 2022-2023 werken we bij SVI met Taakie. Taakie is de digitale assistent vrijwilligerszaken, die het werven van vrijwilligers leuker en makkelijker maakt. Simpel en snel iemand vinden voor een taak of functie binnen de club is niet langer een vervelende uitdaging! Elk lid van SVI vult een vrijwilligerstest in, waardoor we de leden goed leren kennen. Hierdoor wordt matchen van leden aan taken een fluitje van een cent.

Via deze link kun je je aanmelden. Je krijgt vervolgens een mail met een link naar de vrijwilligerstest om deze in te vullen!

Voor een aantal structurele functies zoeken we nog mensen! Benieuwd welke functies dit zijn?
Neem een kijkje bij de vacatures vrijwilligers.

Mis geen SVI nieuws!

We spammen niet! Ongeveer 1 keer per maand sturen wij een mail 🙂