Wedstrijden

• Publiek is momenteel niet toegestaan bij SVI. Ouders die kinderen (tot en met 17 jaar) vervoeren, worden gezien als teambegeleiding en zijn een uitzondering op deze regel.
  • Vanaf 01-10-2020 (1 oktober) zijn de kleedkamers bij SVI gesloten om de doorstroming van teams te verhogen. Kom aangekleed naar de sporthal en vertrek zo spoedig mogelijk na de wedstrijd weer. Blijf niet hangen!
  • Vanaf 01-10-2020 (1 oktober) moeten teams bij binnenkomst in de wachtruimte plaats nemen. Deze wachtruimte is na binnenkomst meteen rechts (voorheen de sportkantine). Vanuit daar krijgen de teams (wanneer het veld beschikbaar is) verdere instructies van de zaalwacht.
  • Vervoer naar wedstrijden; personen boven de 13 jaar uit een verschillend huishouden in dezelfde auto is het advies een mondkapje te dragen.
  • Schud geen handen, maar begroet tegenstanders en scheidsrechter wel.
  • Er vindt een gezondheidscheck plaats voor aanvang van de training of wedstrijd.
  • Bij de thuiswedstrijden speelt de zaalwacht een belangrijke rol bij het naleven van de regels. Geef gehoor aan vragen en instructies van de zaalwacht, maar gebruik ook vooral je gezonde verstand.
  • Het advies van de NeVoBo is om hard stemgebruik te vermijden. Het is daarom niet toegestaan om luidkeels te juichen of yells te doen.
terug naar corona informatie