Ook dit seizoen verdelen we met elkaar weer de taken die gedaan moeten worden voor de wedstrijden op de dinsdagen en de zaterdagen. Voor alle taken voor de zaalwacht op de zaterdag verwijzen wij graag naar de instructies op deze pagina: Zaalwacht op de zaterdag – SVI Volleybal

Het zaalwachtschema voor de tweede helft van het seizoen 2023-2024 ziet er als volgt uit.

Let op: er kunnen op het laatste moment wijzigingen voorkomen. Dus als je met jouw team de taak ‘overzicht’ hebt, check dan altijd even kort van tevoren in de Nevobo app of het wedstrijdschema nog actueel is. Zo kom je niet voor verrassingen te staan met eventuele afgezegde of extra ingeplande wedstrijden.

Met onderstaand bestand is het complete schema te downloaden:

Zaalwachtschema seizoen 2023-2024 tweede helft competitie – januari tot april 2024 – versie2