Lijkt het jouw leuk om met je vrienden, buren of collega’s mee te doen aan een volleybal toernooi? Dan is dit jouw kans! Ook dit jaar organiseren wij weer samen met MVO de Siggels en Sportservice Zwolle weer het stratenvolleybaltoernooi! Houd 22 juni dus alvast vrij in je agenda!

Er zijn 3 leeftijdscategorieën:

6 – 12 jaar

Tijdens dit evenement gaan we verschillende volleybalskills testen en uiteraard volleyballen/smashballen! Ook niet leden zijn van harte welkom om kennis te maken met de sport! Lijkt jou dit leuk? Meld je dan snel aan!

12 – 16 jaar

Meld je aan als team! Laat de aanvoerder van het team het inschrijfformulier invullen.
– Een team bestaat uit minimaal 6 personen.
– Verzin samen jullie teamnaam en schrijf deze bij het kopje school.

16+ jaar

Meld je aan als team!
Laat de aanvoerder van het team het inschrijfformulier invullen.

– Een team bestaat uit minimaal 6 personen.
– Tijdens de wedstrijd moeten er minimaal 2 vrouwen in het veld staan en mogen er maximaal 2 competitie spelers meedoen.
– Verzin samen jullie teamnaam en schrijf deze bij het kopje organisatie.

Meld je aan voor 1 juni en misschien zien wij je daar!

Previous reading
Mini-uitje naar Drentse Koe