Volleybal voor 7 t/m 12 jarigen

De miniteams bestaan uit meisjesteams en jongensteams. Vanaf 7 jaar ben je welkom.
De miniteams spelen circulatievolleybal, ook wel Cool Moves Volley (CMV) genoemd.
Dit is een vereenvoudigde vorm van volleybal die speciaal is ontwikkeld om de motoriek en balvaardigheid van jonge kinderen op een speelse en leuke manier te verbeteren.

Meisjesteams
Jongensteams
CMV-spelers

Volleybal is best een moeilijke sport, daarom is er speciaal voor kinderen een gemakkelijke manier bedacht om volleybal stapsgewijs aan te leren. Deze stappen worden 1 voor 1 aangeleerd met als uiteindelijk doel het beheersen van het volleybalspel. Wanneer de jeugd Cool Moves Volley speelt, is er ook de mogelijkheid om wedstrijden te spelen. Het aanleren in de verschillende stappen wordt gedaan in leeftijdscategorieën (niveaus).

Niveau 6 op 30 september van het seizoen niet ouder dan 11 jaar
Niveau 5 op 30 september van het seizoen niet ouder dan 10 jaar
Niveau 4 op 30 september van het seizoen niet ouder dan 9 jaar
Niveau 3 op 30 september van het seizoen niet ouder dan 8 jaar
Niveau 2 op 30 september van het seizoen niet ouder dan 7 jaar
Niveau 1 op 30 september van het seizoen niet ouder dan 7 jaar

De spelregels voor CMV zijn op de CMV-pagina van de Nevobo te vinden: https://www.nevobo.nl/wedstrijdsport/zaalvolleybal/cmv-competitie/

Trainingen

We hebben meerdere trainingsgroepen voor onze CMV-jeugd. Er zijn meerdere groepen op woensdagmiddag tussen 16.30-19.00 uur. Ook op donderdagmiddag hebben we momenteel een trainingsgroep.

Meld je aan en train eens mee!

Wil je graag mee doen bij onze CMV-kanjers, dan kun je je aanmelden voor 2x een proeftraining. Als er ruimte is in een team dat past bij je niveau, nodigen we je uit voor 2 proeftrainingen. Mochten de CMV-teams vol zitten, kunnen we je op de wachtlijst zetten.

Vanaf de meivakantie beginnen de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen, dan komen er ook weer plekken vrij voor nieuwe leden. Aanmelden kan via onderstaande mailadres. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen om de mogelijkheden door te nemen.

Meetrainen? Mail naar onze Technische Commissie via tc.cmv@svivolleybal.nl.