Zwolle Zuid Buitenvolleybaltoernooi 2024

22 juni, 13:0017:00

Het stratenvolleybaltoernooi 2024

Lijkt het jou leuk om met je vrienden, buren of collega’s mee te doen aan een buitenvolleybaltoernooi? Dan is dit jouw kans! Ook dit jaar organiseren wij weer samen met MVO de Siggels en Sportservice Zwolle weer het Zwolle Zuid Buitenvolleybaltoernoi, ook wel bekend als het Stratenvolleybaltoernooi! Houd 22 juni dus alvast vrij in je agenda!

Er zijn 3 leeftijdscategorieën:

Mini’s 6 – 12 jaar

Tijdens dit evenement gaan we verschillende volleybalskills testen en uiteraard volleyballen/smashballen! De Volleybalbus van de Nevobo is ook van de partij!  Ook niet leden zijn van harte welkom om kennis te maken met de sport! Lijkt jou dit leuk? Meld je dan snel aan!

Jeugd 12 – 16 jaar

Meld je aan als team! Laat de aanvoerder van het team het inschrijfformulier invullen.
– Een team bestaat uit minimaal 6 personen.
– Verzin samen jullie teamnaam en schrijf deze bij het kopje school.

Senioren 16+ jaar of mix Jeugd + Senioren

Meld je aan als team!
Laat de aanvoerder van het team het inschrijfformulier invullen.

– Een team bestaat uit minimaal 6 personen.
– Tijdens de wedstrijd moeten er minimaal 2 vrouwen in het veld staan en mogen er maximaal 2 competitiespelers meedoen.
– Verzin samen jullie teamnaam en schrijf deze bij het kopje organisatie.

Meld je aan voor 1 juni en hopelijk zien wij je daar! Aanmelden kan via de website van Sportservice Zwolle:

Datum:
22 juni